Waarom gebruikt de zorggroep HalloZorg?
De Zorggroep staat voor waardevolle persoonsgerichte zorg op maat. Wij bieden warme, betrokken zorg, zinvolle dagbesteding en goede huisvesting. We willen mensen zoveel mogelijk eigen regie geven. HalloZorg levert hieraan een waardevolle bijdrage.
DIRECT INLOGGEN BEKIJK VIDEOWat kun je met HalloZorg?
HalloZorg gebruik je voor het afstemmen van dagelijkse, praktische zaken met het sociale netwerk van een bewoner. HalloZorg is niet bedoeld voor het delen van medische informatie.

GEDEELDE TAKENLIJST
Je stemt samen met het netwerk van de bewoner praktische zaken af, zoals het regelen van tandpasta, shampoo en zalfjes.
BERICHTEN DELEN
Een uitje naar de dierenweide gehad? Deel het met de bewoner en zijn naasten met een berichtje en een mooie foto!
GROEPSAGENDA
Plan gezamelijk wie er meegaat naar een bezoek of een afspraak. Iedereen in hetnetwerk heeft inzicht in afspraken.
NETWERK OVERZICHT
Een handig overzicht en de contactgegevens van de naasten van de bewoner.
Voor wie zet je HalloZorg in?
In de praktijk zien we twee soorten netwerken: een netwerk waarin de bewoner nog participeert en een netwerk waarin de bewoner niet actief participeert. In beide situaties is het gebruik van HalloZorg nuttig.
HalloZorg werkt het best als er sprake is van een actief netwerk. Als een bewoner geen actief netwerk heeft, wordt geadviseerd om HalloZorg niet in te zetten.
BEWONERS DIE PARTICIPEREN
Als de bewoner nog zelf actief de regie kan voeren, kan hij of zij duidelijk aangeven waar hij/zij behoefte aan heeft.
Je richt samen met de bewoner HalloZorg in. Dit zorgt voor meer regie. In de praktijk zal deze situatie niet zo vaak voorkomen.BEWONERS DIE NIET PARTICIPEREN
Als de bewoner niet actief participeert, kunnen de naasten en de professionals de zorgbehoeftet zo goed mogelijk benaderen.
Samen met de naasten (netwerk – mantelzorgers), pak je het opzetten en inrichten van HalloZorg op.Aan de slag!
Om snel aan de slag te gaan met je team kun je hieronder een praktisch stappenplan downloaden. In 5 stappen introduceer je hiermee HalloZorg bij jouw team. Naast het stappenplan is er een gebruikersflyer en een voorbeeldbrief beschikbaar. Beiden kun je hier downloaden.
STAPPENPLAN (PDF)GEBRUIKERSFLYER (PDF)VOORBEELDBRIEF (DOCX)1
Startbijeenkomst
2
Training zorgteam en team welzijn
3
Informeren van naasten
4
Groeien en bloeien van het netwerk
5
Herinneringen maken
6
KLAAR!
Video’s
Met behulp van onderstaande video’s, ben je snel in staat om HalloZorg te kunnen gebruiken.
Veelgestelde vragen
Beginnen is lastig. Dat snappen we goed. Hieronder vindt je een overzicht van veelgestelde vragen en de bijbehorende antwoorden. We hebben er vertrouwen in dat er een oplossing voor jouw vraag bijstaat.
Aanmelden
De applicatie
Contactpersonen
Hulp nodig?
Heb je een vraag? Kijk dan eerst bij de veelgestelde vragen:
VEELGESTELDE VRAGENKun je het antwoord hier niet vinden? Of heb je een opmerking of suggestie? Neem dan contact op met een van de onderstaande key-users of de projectleider. Je kunt ook contact opnemen met de helpdesk via het contactformulier of telefonisch via 06 8229 3116. Wij streven ernaar om binnen twee werkdagen te reageren.
Key users per locatie
Ermelo
Petra Buijze (Arcade)
Jolanda van Veen (IJsvogel)
Leanne Kok (Arcade)
Lammy v/d Weide (Arcade)
Putten
Habiba Ahmad (Elim)
Merwe Akilli (de Schauw)
SCO
Erik Braafhart (SCO)
Charlotte Landman (Myrthe)
Jessica Holstege (Iris)
Harderwijk
Vacant
Nunspeet
Jenet Bonestroo (Ittmanshof)
Rozanne Uijttenbroek (Ittmanshof)
Projectleiding en ondersteuning

PROJECTLEIDING ZNWV
Joran Hoogenberg
Starten met HalloZorg

ICT ZNWV
Mijn7766
Technische vragen
iPad training

PRAKTISCHE HULP
Hetty Lommers
Algemene vragen